Wednesday 26 June 2013

Ramadan, umrah & Hajj package

As salam warahmatullah hiwabarakah...

Alhamdulillah, Ramadan akan tiba kurang 2 weeks lagi.  Pasti ramai yang sedang membuat persediaan bagi menyambut bulan penuh kemuliaan dan keberkatan ini.  Buat ibu yang menyusui, ibu hamil dan mereka yang mahukan tenaga berkekalan supaya dapat berpuasa dengan baik, terdapat pakej Ramadan yang bagus untuk anda.  Bukan sekadar ia membekalkan extra energy, malahan, untuk mereka yang mempunyai masalah gastrik, ia bagus untuk meredakan masalah anda tersebut.

Energizing Soy Protein (ESP) + Performance Drink (orange flavour).  Dua sekawan ini memang 'goo' together.  The right combination, a great package and basically, both of them make a perfect pair.  Sekiranya  anda mempunyai anak-anak yang mahu belajar berpuasa, tambahkan Meal Shake (French Vanilla flavour) untuk pakej ini. 

Meal Shake ini sangat BAGUS because it provide 19 essential vitamins and minerals yang sangat diperlukan oleh kanak-kanak dan anak awal remaja untuk terus kuat, cergas dan sihat.  Meal shake ini mempunyai rich source of calcium and an excellent source of dietary fiber & protein.  Just what our kids needed to grow healthily, and also to stay active even during fasting month.

Umum tahu tentang the greatness of ESP, khasiatnya untuk membekalkan tenaga tambahan, untuk mencantikkan kulit, menguatkan rambut dan kuku, khasiat untuk ibu-ibu yang menyusukan anak serta mampu untuk menjadikan perut lambat lapar.  Serta, banyak lagi khasiat bagus yang terkandung di dalam ESP ini.

Performance Drink pula pilihan ideal  yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekalkan tenaga untuk rutin harian anda.  Bayangkan pada bulan Ramadan, badan akan mudah mengalami rehidrasi namun dengan mengambil bancuhan ESP + Performance drink semasa bersahur, In shaa Allah, kombinasi ini akan membantu anda untuk terus bertenaga menjalani ubadah puasa serta ibadah-ibadah lain di bulan yang mulia ini.

How much?

RM150 (ESP) + RM82.50 (Perfornance Drink) = RM232.50.

Namun, pakej untuk Ramadan ini, kedua-dua ini hanya RM187 + RM10 postage = RM197. 

Diskaun RM35.50...ok tak?

Meal Shake pula pada bulan bukan promosi, RM113.75.  Namun untuk pakej ini, harganya cantik iaitu RM91.

Hah, tak mahu order ke?

SMS Jaja : 012-3918145
Email : jaja.shaklee.@gmail.com
Atau, sekiranya mahu menggunakan ID Jaja untuk pembelian sendiri, sila SMS.

TQ


0 comments:

Post a Comment